Any jubilar de sant Fructuós
linia blanca
Actes del martiri de sant Fructuós
Què és un Any Jubilar
linia blanca
Pregària i lema de l'any jubilar
linia blanca
Condicions per rebre el jubileu
Els llocs jubilars
Projectes jubilars
Publicacions i escrits
Organització i enllaços
  AGENDA       NOTÍCIES       VÍDEOS   16 de octubre de 2021

Notícies Notícies

15 DELEGATS I DELEGADES DE LA PASTORAL DE LA SALUT PRENEN PART EN L’ANY JUBILAR DE SANT FRUCTUÓS

Els delegats i delegades diocesans de la pastoral de la salut dels diferents bisbats de Catalunya van prendre part, el divendres 30 de maig, en l’Any Jubilar de sant Fructuós, bisbe, i sant Auguri i sant Eulogi, diaques, que des del passat 20 de gener se celebra a la ciutat de Tarragona. Per a aquest grup de 15 persones, més el bisbe de Vic, Mons. Romà Casanova, en què Mercè Guasch, delegada diocesana de la pastoral de la salut de l’Arquebisbat de Tarragona exercia d’amfitriona, la jornada va començar a dos quarts de deu del matí a l’amfiteatre, escenari del martiri dels tres sants tarragonins, on el grup va procedir a la lectura de les Actes. Seguidament van assistir a la missa jubilar, que es va celebrar al presbiteri de l’altar major de la Catedral i va ser presidida per Mons. Jaume Pujol, arquebisbe metropolità de Tarragona i primat. Després de l’eucaristia, els presents es van dirigir a la capella de sant Fructuós i van visitar la cripta on hi ha enterrat el cardenal Vidal i Barraquer. Allí, en un moment molt emocionant, van resar tots plegats un parenostre. Després es van traslladar a la capella de Sant Pau, a les instal·lacions del Seminari, on el bisbe de Vic, Mons. Romà Casanova, va valorar positivament l’Any Jubilar de Sant Fructuós i va assegurar que aquesta celebració servia per conèixer les arrels de la fe a casa nostra, i es va manifestar molt content per haver coincidit amb la presència d’un col·legi durant la missa jubilar que es va dur a terme a la Catedral de Tarragona.

Descarregar arxiu

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg