Any jubilar de sant Fructuós
linia blanca
Actes del martiri de sant Fructuós
Què és un Any Jubilar
linia blanca
Pregària i lema de l'any jubilar
linia blanca
Condicions per rebre el jubileu
Els llocs jubilars
Projectes jubilars
   Projecte Pastoral
   Projecte Social
   Projecte Educatiu
   Projecte Cultural
Publicacions i escrits
Organització i enllaços
  AGENDA       NOTÍCIES       VÍDEOS   06 de agost de 2020

Projecte Pastoral Projecte Pastoral

Delegació Diocesna de Litúrgia

1. Col·laborar en tot allò que li és propi en la celebració de l’Any Jubilar en memòria dels nostres sants màrtirs.

2. Editar, com a suplement a la Litúrgia de les Hores, els oficis de la Conversió de sant Pau i de sant Fructuós, donat el canvi de grau litúrgic, que exigeix primeres vespres pròpies.

3. Editar amb format litúrgic les Actes de sant Fructuós per a la lectura litúrgica.

4. Editar i divulgar una catequesi sobre les indulgències amb motiu de l’Any Jubilar.

5. Editar, si és que arriba l’aprovació de la Congregació, el Propi de Tarragona, tant el Missal com el Leccionari. Seria un bell fruit de l’Any Jubilar i un goig per a tots tenir el Missal propi de Tarragona.

6. Preparar, conjuntament amb la delegació diocesana de catequesi, un material sobre el testimoniatge de sant Fructuós i dels seus diaques.

7. Enriquir el web de l’Arquebisbat amb notes exegètiques i litúrgiques que ajudin a preparar la predicació, en l’apartat de les lectures. Això des de l’Advent.

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

arquebisbat de tarragona