Any jubilar de sant Fructuós
linia blanca
Actes del martiri de sant Fructuós
Què és un Any Jubilar
linia blanca
Pregària i lema de l'any jubilar
linia blanca
Condicions per rebre el jubileu
Els llocs jubilars
Projectes jubilars
   Projecte Pastoral
   Projecte Social
   Projecte Educatiu
   Projecte Cultural
Publicacions i escrits
Organització i enllaços
  AGENDA       NOTÍCIES       VÍDEOS   21 de febrer de 2020

Projecte Pastoral Projecte Pastoral

Delegació Diocesana d’Apostolat del Mar

Es farà novament la publicació mensual Mare Nostrum, per tal d’anar informant de la tasca de la Delegació. Aquesta publicació s’adreçarà també als consignataris de vaixells i a tots els agents que treballen al Port de Tarragona. Serà una bona manera d’arribar a persones que no ens veuen físicament i d’informar sobre l’Any Jubilar.

Està pendent l’elaboració del CD-DVD per a primers d’any.

Dins de les accions d’expansió de la delegació per a captar nous voluntaris que ens ajudin a tirar endavant la nostra tasca pastoral, contemplem la possibilitat de:

1. Continuar amb la difusió del centre Stella Maris a través del butlletí Mare Nostrum que anirem incloent a la tramesa diocesana.
2. Editar un DVD amb fotografies i clips de vídeo on es mostri la realitat que nosaltres veiem quan visitem els mariners.

Tot això serà un bon mitjà per a donar a conèixer l’Any Jubilar. Intentarem participar-hi al màxim, amb accions puntuals, al llarg de l’Any Jubilar.

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

arquebisbat de tarragona